Вона відома у всьому світі і обожаема в рідній Колумбії. Її альбоми розлітаються, як гарячі пиріжки, а пісні займають верхівки чартів. Вона возить свої тури цілий штат охоронців, візажистів, танцюристів, музикантів і навіть вчителі історії. Це не показники успіху? А між тим, і у такої зірки як Шакіра може статися провал, і тоді в справу вступає Він - піар-фахівець.
Піар відомого людини справа не менш складна, ніж піар висхідної зірки, адже тут на кон поставлена вже склалася репутація і тому ціна помилки висока. У таких випадках на озброєння можна взяти і нові засоби піару, наприклад, піар у блогах.
У листопаді 2005 року вийшов альбом Шакіри «Oral Fixation Vol. 2». Очевидно, що компанія «Sony Music» покладала на нього великі надії, але, на жаль, продавався він занадто погано. Навіть його попередник альбом «Oral Fixation Vol. 1», що повністю складається з іспаномовних пісень показував більш високі результати, хоча і був випущений пізньої весни, коли період активних продажів ще не почався. Хіт «La Tortura» з цього альбому став 23 в рейтингу Топ-40 американських радіостанцій, а головна пісня нового альбому «don't Bother» навіть не потрапила до нього. Необхідно було терміново щось робити, адже для лейблу Epic цей альбом був дуже важливим проектом.
Вирішено було зробити повторний реліз альбому, включивши в нього нову пісню «Hips don't Lie». Для залучення уваги до цього факту, піар-фахівці компанії Sony скористалися блискучою ідеєю Еріка Рекордса і оголосили піар-конкурс серед шанувальників Шакіри. Їм пропонувалося зняти відео з танцем з кліпу «Hips don't Lie» і викласти його на YouTube. Нова запальна пісня Шакіри і Вайклефа Джина так сподобалася глядачам, що вони з радістю стали брати участь у конкурсі і незабаром на відео-хостингу, з'явилися тисячі варіантів кліпу. Після відбору з 10 тисяч відеороликів компанія Sony вибрала кілька і зробила з них відео, яке зайняло перше місце на Yahoo Music, і було переглянуто більше мільйона разів протягом перших тижнів після його виходу. Крім того, піар-акція допомогла альбому Шакіри піднятися на верхівки рейтингів продажів. Прибуток за перший тиждень склала 643% порівняно з попереднім випуском альбому! До листопада 2007 року тільки в США було продано більше двох мільйонів копій. Альбом став платиновим у США, Німеччині, Великобританії, Аргентині та інших країнах. Піар-конкурс зробив кліп «Hips don't Lie» самої ротованою піснею в історії американського радіо.
Піар відомого людини справа не менш складна, ніж піар висхідної зірки, адже тут на кон поставлена вже склалася репутація і тому ціна помилки висока. У таких випадках на озброєння можна взяти і нові засоби піару, наприклад, піар у блогах.
У листопаді 2005 року вийшов альбом Шакіри «Oral Fixation Vol. 2». Очевидно, що компанія «Sony Music» покладала на нього великі надії, але, на жаль, продавався він занадто погано. Навіть його попередник альбом «Oral Fixation Vol. 1», що повністю складається з іспаномовних пісень показував більш високі результати, хоча і був випущений пізньої весни, коли період активних продажів ще не почався. Хіт «La Tortura» з цього альбому став 23 в рейтингу Топ-40 американських радіостанцій, а головна пісня нового альбому «don't Bother» навіть не потрапила до нього. Необхідно було терміново щось робити, адже для лейблу Epic цей альбом був дуже важливим проектом.
Вирішено було зробити повторний реліз альбому, включивши в нього нову пісню «Hips don't Lie». Для залучення уваги до цього факту, піар-фахівці компанії Sony скористалися блискучою ідеєю Еріка Рекордса і оголосили піар-конкурс серед шанувальників Шакіри. Їм пропонувалося зняти відео з танцем з кліпу «Hips don't Lie» і викласти його на YouTube. Нова запальна пісня Шакіри і Вайклефа Джина так сподобалася глядачам, що вони з радістю стали брати участь у конкурсі і незабаром на відео-хостингу, з'явилися тисячі варіантів кліпу. Після відбору з 10 тисяч відеороликів компанія Sony вибрала кілька і зробила з них відео, яке зайняло перше місце на Yahoo Music, і було переглянуто більше мільйона разів протягом перших тижнів після його виходу. Крім того, піар-акція допомогла альбому Шакіри піднятися на верхівки рейтингів продажів. Прибуток за перший тиждень склала 643% порівняно з попереднім випуском альбому! До листопада 2007 року тільки в США було продано більше двох мільйонів копій. Альбом став платиновим у США, Німеччині, Великобританії, Аргентині та інших країнах. Піар-конкурс зробив кліп «Hips don't Lie» самої ротованою піснею в історії американського радіо.